Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΡΗΓΑΣ

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ  ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΙΚΟ  ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΝΙΩΤΗ

Αγαπητοι φιλοι
Ειμαι Στενιωτης και αγαπω πιο πολυ το χωριο μου απο μερικους οψιμους και θερμοαιμους Στενιωτες
Μενω  στην Αθηνα αλλα καθε σαβ/κο ειμαι στο χωριο μας γιατι   εχω τους  γονεις  μου εκει αλλα περα απ αυτο θελω πολυ  να βρισκομαι αναμεσα σε φιλους αγαπημενους που μεγαλωσαμε απο παιδια μαζι.
Βρηκα αυτο  το  βημα την αγαπητη  sfiga  για να μπορω να εκφρασω σκεψεις αγωνιες προβληματισμους  που εχω για τον τοπο μου
Με  λυπη  μου ομως  βλεπω  οτι  με την τελευταια  μου αναρτηση που εγινε απο τη sfiga  πεσανε ολοι να με φανε γιατι αραγε?
δεν μπορω να εκφερω την γνωμη  μου?ποιος θα μου το απαγορευσει αυτο?
Ξερετε το  γυμνασιο το τελειωσα στη Στενη  τοτε ηταν ενα σχολειο οπως ολα ..τοτε ομως.
Το γυμνασιο ειχε πανω απο 100  μαθητες και οι πιο πολλοι απο τη Στενη
Υπηρχε  ανταγωνισμος και αμιλλα  μεταξυ μας  .
Τα χρονια περασανε  και τα πραγματα αλαξανε πια.Αυτα τα σχολεια δεν ανταποκρινονται  πλεον  στις αναγκες της εποχης  μας και  η θα πρεπει να οργανωθουν  σωστα η να συγχονευθουν ουτως ωστε  να γινουν  συγχρονα σχολεια οπου θα βγαζουν μαθητες που θα μπορουν να ανταγωνιστουν παιδια αλλων οργανωμενων σχολειων των πολεων.
Εγω  δεν ειπα να φυγει το σχολειο απο τη  Στενη  ειπα οτι αν ειναι να μεινει θα πρεπει να οργανωθει σωστα με περισσοτερους μαθητες καθηγητες και υλικοτεχνικα μεσα οπως ολα τα συγχρονα σχολεια
Αν αυτο ειναι αδυνατον τοτε θα ειναι καλυτερα η να κλεισει  η να μεταφερθει ..δεδομενης της αποφασης του Υ.Π περι συγχονευσης .
Δεν καταλαβαινω  λοιπον ολα αυτα τα σχολια που γραφουν οι συγχωριανοι μου.
Θα πρεπει ολοι να καταλαβουν  οτι τα πραγματα αλαξανε  με τον καλλικρατη.
Μπηκαμε σε  αλλη εποχη  πλεον ανεπιστρεπτι.
Θα  πρεπει να καταλαβουμε  οτι δεν μπορουμε εμεις πλεον  να ειμαστε το κεντρο του  κοσμου
Αγωνας  για την εδρα του Δημου  που τελικα εφυγε  και τι εγινε?
Αγωνας για την αστυνομια που κι αυτη τελικα εφυγε  και τι εγινε?
Αγωνας και για αλλα πολλα πραγματα και γκρινια που τελικα δεν ειχε καμια σημασια αν θα πανε καπου αλλου
Ξερετε φιλοι  μου δεν ειμαστε εμεις καλυτεροι απ ολους τους αλλους σε καμια περιπτωση
δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα επειδη καποτε τα ειχαμε
Ας κοιταξουμε αλλα πραγματα πιο ουσιωδη που θα μπορεσουν να βοηθησουν την αναπτηξη της περιοχης  μας.
Ε δεν χαθηκε δα και ο κοσμος αν ενα σχολειο μετακινηθει μερικα χιλιομετρα αν ειναι για το καλο των παιδιων ...και πιστευω κανεις δεν θελει το κακο .
Γι αυτο οπως προανεφερα να μην ειμαστε υπεροπτες σε καμια περιπτωση  γιατι τελικα ο κοσμος δεν ξεχνα και οπως ειδατε ολοι μας τα χωνουν  στα σχολια ..και μαλλον δεν εχουν αδικο οσο και να μην μας αρεσει αυτο
Εγω  θα συνεχισω  να γραφω για πραγματα που μας αφορουν ολους...βεβαια οσο η αγαπητη sgiga  θα με φιλοξενει στο blog της
Θελω να δηλοσω οτι εχω παρακαλεσει τους διαχειριστες του blogspot   να βαζουν ολα τα σχολια που με αφορουν οσο πικροσχολα και να ειναι
Εδω ειναι ενα ελευθερο βημα που μπορω εγω τουλαχιστον να εκφραζομαι και ευχαριστω πολυ γι αυτο
Καλο θα ηταν να ειμαστε πολιτισμενοι και να μην βριζουμε να δεχομαστε τις αποψεις των αλλων και να εχουμε τα δικα μας επιχειρηματα
Το να βαζουμε κραυγες δεν λεει τιποτα
αυτα τα λιγα  για μενα και τις αποψεις  μου μετα απο προτροπη  των διαχειριστων του blog

                                                                                 ΡΗΓΑΣ

6 σχόλια:

  1. trava gia ypno kai paratamas apo thn athina ekfereis kai apopsh re ai koyrepsoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλλη φορα θα φροντησω να παρω την αδεια σου
    ΡΗΓΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΣΦΙΓΚΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;

    ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οποιος λεει την αληθεια για σενα ειναι μαλακας ετσι?
    γιατι δεν γραφεις πριβε ποιος εισαι στη sfiga να ξερουμε να σου απαντησουμε οπως σου αξιζει γιατι μαλλον μεγαλο λαμογιο εισαι κι εσυ και ανανδρος αφου με βρισιες κρυβεσαι στην ανωνυμια σου
    ΡΗΓΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΡE
    ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ;
    Η ΤΟ ΡΗΓΑΣ ΦΩΣΤΗΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΒΑΛΕΣ
    ΣΕ ΚΑΛYΨΑ ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://bourdotsarka.blogspot.com/

    ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΩΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ
    ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΦΡΟΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή