Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

απαντηση

θα  ηθελα να απαντησω σε κατι κολοπαιδια που δεν εχουν τιποτα αλλο να πουν  περα  απο το  να βριζουν  και και να κατακρινουν  τη sfiga
Αν  θελουν  ας  γραψουν  και τα ονοματακια τους  κατω  απο την απαντηση τους αν  εχουν τα  κοτσια  και μετα  θα τους  βγαλω  ολα τα απλυτα  τους  στη φορα δημοσια
Δευτερον  ..η  ανανδρια  εχει και καποια ορια
Εγω  θα δημοσιευω  ολα τα σχολια  ασχετα αν μου αρεσουν  η οχι  και ας  βρεθει καποιος  που εκανε σχολιο  πανω  στις  αναρτησεις  μου  και δεν το δημοσιευσα
Το  να φοραμε  μαυρες  κουκουλες  ειναι ευκολο αλλα σιχαμερο
Βεβαια  ξερω ποιοι ειναι  ......νομιζουν  τα  ζωα  οτι μ αυτο  που κανουν  κατι θα μου κανουν
τους  εχω  γραμμενους  λοιπον  στα ...τρυφερα  μου  οπως λεει και  ο λακης
Εγω  ειμαι εδω  και θα συνεχισω  να κανω  αυτο που κανω  χωρις καμια σκοπιμοτητα  και  εμπαθεια
.........και  δεν θα επιχορηγηθω  ποτε  μου  να  βγαλω .....αφισσουλες παιζοντας  παιχνιδακια αλλων
....ξερετε  εσεις.....

2 σχόλια:

  1. re kota h anandria sou den exei oria esei eisai pou ta les ola me onomata giati koloneis grapse apo katw poios eisai re grapse giati tsinas etsi me auto to tropo grapse oti ta les olla gia na se prosexoyn...mila re tha miliseis ... skouliki............olo tha eisai mipos eisai tou PASOK kufina oxi sfiga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οπως ειδες μαλακα το βαζω το σχολιο σου
    κι ας βριζεις
    αλλα βεβαια σ αυτο το μπουρδελο που μεγαλωσες δεν θα μπορουσες να εκφραστεις διαφορετικα
    εγω ρε δεν κολονω σε κανεναν κερατα και το ξερεις πολυ καλα το εχω αποδειξει και ξερεις ποιος ειμαι ηλιθιε οπως ξερουν ολοι
    και ειμαι πασοκ και το ξερεις πολυ καλα
    κυφινας ομως στη ζωη μου δεν υπηρξα ποτε και τα εργα μου το αποδεικνυουν
    αντε και γαμησου λοιπον κολοπαιδι του κερατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή